.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهشهر دارنده بیشترین میزان طلاق در مازندران
فرماندار شهرستان بهشهر گفت: بهشهر رتبه نخست طلاق در مازندران را دارد.

به گزارش شمال نیوز، سیدخالق سجادی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که با حضور معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و معاون مدیرکل بهزیستی مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: بهشهر از محروم‌ترین شهرهای استان مازندران است و متاسفانه از نظر آسیب‌های اجتماعی بسیار برخوردار است.

وی افزود: گاهی اوقات شاگرد اول بودن در برخی زمینه‌ها اصلا خوب نیست و مازندران در سطح کشور از نظر آسیب‌های اجتماعی، طلاق و اعتیاد وضعیت بسیار نابه‌سامانی دارد و شهرستان بهشهر نیز در زمینه طلاق در استان اول است.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه محله‌های قنبرآباد، کوه خیل و راه‌بند از مناطق بسیار آسیب‌پذیر و بحرانی شهرستان بهشهر هستند و انتظار داریم که سازمان بهزیستی تمهیداتی در این زمینه بیندیشد، از احمدنیا معاون سازمان بهزیستی کشور خواستار تاسیس سه کانکس با تجهیزات به منظور ارائه خدمات مشاوره ای برای استقرار در سه منطقه آسیب پذیر بهشهر شد.

فرماندار بهشهر در پایان گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش طلاق در این شهرستان اقدامات بسیاری انجام شده و همچنین کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است اما برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکارهای کاربردی و اجرایی هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.